Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Utkast: Juli 15, 2011

Publicerad 2011-07-15 02:46:37 i livet i sverige,

Samma visa, dag för dag.
Måste vakna ur min situation.

Vill inte, kan inte, är egentligen inte ensam men så finns det ett men och det förblir alltid det samma. För det är så det känns. Ge mig ett tecken, spelar ingen roll vad det egentligen är, bara ett litet. Från dig eller det. Bara så jag hamnar på en plats än där jag nu befinner mig.

Kommer antagligen imorgon tycka att jag är en idiot som offentliggjort min svaghet, mer eller mindre.
Men det gör ingenting just nu. Det gör ingenting.
Och du frågar mig varför jag skrattar?
Svaret finns mer eller mindre, just här, just därför.

Jag kanske borde läsa den där boken i alla fall.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela