Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Jag är tillbaka!

Publicerad 2013-05-09 11:25:00 i ghana 13',

Drygt en vecka har snart gått och oj, vilka dagar hittills!
Uppdateringar sker som mest på Facebook och projektsidan för Oye vilken du hittar genom att klicka HÄR!
Så, kika in där lite mer, om du har ansiktsboken förstås.

Hur som helst, dagarna i korthet:
2/5 - Framme i Accra sent på kvällen.
3/5 - Lång färd från Accra upp till Kumasi. Installera sig i Nanas lägenhet.
4/5 - Bröllop för tvillingsystern Linda.
5/5 - Besöket på barnhemmet Perfect Peace.
6/5 - Besöket på the Childrens Village.
7/5 - Långt möte med Loszughana.
8/5 - Shoppade för donationer till the Childrens Village.

Samt som sagt uppdateringar, och allt annat däremellan.
Fullt upp men jag gillar't!

Mycket som händer de närmaste dagarna också men på söndag åker vi ner till Susanna i Kofi Ansah och stannar över där två nätter för att sedan ta oss vidare mot kusten. Jag har några dagar där med min kära mor innan hon ska bege sig hem den 23 maj. Som det ser ut för stunden. Kärlek.

Lite foton och så.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela