Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Costa Rica 21/2/13

Publicerad 2013-03-27 20:56:00 i centralamerikat / NY,

San Juan Del Sur -> Peñas Blancas -> Libera -> Puntarenas -> Santa Teresa.

Costa Rica.
Har knappt ett hum om vilket datum det är, men jag gissar på den 28... Woops! Nej, nej, sakta i backarna. Så långt fram kan man inte vara. Än är vi inte i NY. 21/2/13 för att vara exakt. Det är mörkt och syrsorna härjar vilt häromkring. Det är varmt och jag hade likväl kunnat sitta här naken. För minsta ansträngning innebär det droppande svett. Jag klagar inte.
Santa Teresa, Mail Pais. Här är jag nu.
På det ställe som verkligen är ett utav dem som man speciellt visualiserat om. Det som man läst, hört och sett fantastiska foton från. Här är, jag nu. 60 sekunders lugnt gungande steg till vågor och drömlika solnedgångar. Stannar en, två nätter och sen styrs nog kosan mot Montezuma som är dryga milen härifrån. Säkerligen lika fint.
Vi har en ny grabb med i gänget som reser med oss. Jerone från Amsterdam. Smått galen och härlig surfare. Brudarna tänker dra till Monteverde imorgon, göra ziplinen, och vi stannar här och möter upp dem senare i Montezuma. Surfing står på mitt schema, hasta luego! // För att läsa mer om min resa är det bara att klicka in sig på länken; "centralamerikat / NY" längst ner på sidan. Då kommer alla inlägg upp från början till slut.
Värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela