Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Tillbaka.

Publicerad 2013-04-30 23:53:00 i ghana 13',

Utan dig.

"Vi ses i juni."
Känslor som krockar när halva jag vill vara hos dig och halva jag vill vara i Ghana. Men vi är unika, vi har redan varit där, vi klarar allt. Om mindre än 27 timmar är jag påväg. Och inom 40 timmar har jag nog landat. Tillbaka i det land som jag en gång trodde bara varit i, under en dröm. Kommer peka, minnas och vara exhalterad som ett litet barn.

Accra, Kumasi, Tanoso, Mascapony, PP, Sofoline, Adwanpong, Cape Coast, Busua. Ojojoj, vad roligt det ska bli att få mötas återigen.

Vi ses där, om jag nu inte skriver ännu ett inlägg om osammanhängande tankar och röster från hjärtat. Vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela