Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Tack

Publicerad 2012-11-05 11:11:00 i livet i sverige,



Är verkligen tacksam.
Tacksam för alla möjligheter som livet egentligen ger,
något som inte alla får vara med om på samma sätt.
Att få vakna på morgonen och veta att; idag jag kan göra allt jag vill om jag bara vill. Jag kan flytta till andra sidan jordklotet likväl som jag kan flytta till okända städer i Sverige, hoppa på de där utbildningarna, engagera mig i olika projekt/föreningar, hålla utställningar, skapa konst och vara kreativ, ta för mig utav olika resurser för att jag KAN och bara man frågar och hör sig för så kommer det oftast till en med ett leende på läpparna. Svaret Ja. Jag har tak för över huvudet, jag har mat för dagen, jag kan transportera mig vart jag än vill. Man har det jäkligt bra helt enkelt, något som vi människor inte alltid kanske förstår. Jag kan förverkliga mina drömmar, och för det, är jag åter tacksam. Tack för att jag får leva, fullt ut. Tack.

Till helgen bokar vi flygbiljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela