Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Öppna dina ögon

Publicerad 2012-11-01 16:57:00 i livet i sverige,

Att pyssla och få arbeta med fotografi / filmproduktion kan vara bland det roligaste som finns.
Att få gå in i arviken, vidareutveckla och förmedla. Förhoppningsvis så kommer jag hoppa på en bra utbildning under åren för att lära mig ännu mer.

Nedan finns 4 videos som är länkat från Vimeo.
Inga sådär superhypade eller avancerade, men dem berör och är mycket personliga, något som jag tycker är viktigt och är för mig när jag gör något. Att det känns både nära och äkta, både när det säger klick på kameran och lyser rec på LCD-skärmen.


 



 



 




Fånga ögonblicket och dokumentera så mycket som man bara kan.
Föreställ er själva, att få öppna upp och se tillbaka på flera år senare.
Magi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela