Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Fotofest och höststädning!

Publicerad 2012-11-20 22:04:00 i photo,

Försöker mig på lite höststädning idag.
Det går sådär med tanke på att fysisk aktivitet inte är nummer ett av saker att utsätta sig för just nu.
Städar även lite i datorn, det går bättre!

Tänkte dessutom höra om någon är intresserad av att köpa foton så här till höst/vinter?
Intresset har varit högt tidigare jag frågat. Har massa fina fotokopior från tidigare utställningar,
bland annat denna på bilden ovan. Om annan storlek önskas eller övriga förslag, kan jag även
beställa hem om någon är sugen.

HAR DU SETT ETT FOTO DU VILL HA PÅ DIN VÄGG?
(På http://ettogonblickbara.blogspot.se/ eller från någonannanstans som ligger och knager i minnet)
Maila mig på [email protected] för mer information.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela