Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Dream it. Live it.

Publicerad 2012-11-13 16:58:00 i centralamerikat / NY,

Efter allt jobb och slit känner jag nu att jag varit tyst här alldeles förlänge för att kunna hålla det inom mig, fram tills nu. För dem som kommer ihåg så nämnde jag för några månader sen att jag förmodligen kommer resa och är påväg någonstans efter årsskiftet och lever, på riktigt. Och ja, nu kan jag se tillbaka på allt det där med ett fett smile.
 
Med biljetten bokad så ska jag äntligen få damma av väskan igen och är den som gittar från landet med start Januari och i sikte har det karibiskt turkosa havet, surfar på dess vågor, sover i mysiga bungalows, jammar på vita stränder, tar del av nya spännande möten, horisonter och kulturer i Centralamerika för ett tag. En fet resa genom en mängd länder som sedan kommer avslutas i The concrete jungle NY, och inte bara det, jag får grymt sälle i följd av min kära vapendragare fröken Mainkvist också. Så najs babe.
Och dessutom, resan är så långt från avslutad när man väl landar i Sverige runt vår igen, för det är nämligen en transportsträcka från ett flyg till ett annat, nämligen hem och tillbaka till mitt kära Ghana från slutet på april till mitten på sommaren. PURA VIDA, Akwaaba home och längtan.

Som vanligt när jag far uppe bland molnen, hänger på en avlägsen strand, styr i projekt så fattar jag ofta pennan vilket resulterar i några inlägg denna sida, men även sagt klick på; http://ettogonblickbara-part-two.blogspot.se/

Bara att hänga på homies!
Wohooo! Love life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela