Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Budskap

Publicerad 2012-11-23 16:49:00 i livet i sverige,

Idag steg jag upp i ottan och gnuggade sömnen ur ögonen.
Diverse olika förberedelser och andra praktiska ting skulle styras innan Hallandsposten skulle besöka oss, och rätt som det var, knacka det på dörren. Mötet med Jan för Douglas och mig var ett fint sådant. Vi satt hemma i köket, jag bjöd på fika och vi pratade om projekten, om mål och framtid vilket jag tror och hoppas kommer framgå mycket i repotaget. Blir definitivt till att hålla stort utkik efter tidningen kommande dagar!

Efter en lyckad förmiddag tog vi solen i våra händer och avslutade med fotografi ala familjeporträtt.
Att le inifrån och ut. Här har vi det sagt klick:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela