Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Och så var det här med höst

Publicerad 2011-09-07 16:51:07 i livet i sverige,



Vaknade på helt fel sida och sålde min själ till djävulen.
Twitter.

Har dragit mig själv i håret, inte gjort något av vettigt skäl utan mest rört om i onödan och petat på saker.
Fram och tillbaka på knarrande trägolv och Irenes efterdyningar som talar utanför fönstret. Ni som känner mig, vet likväl som jag om de här bergochdalbanorna. Vill kräkas för stunden, men kan garantera att jag senare under den mörka aftonen är tillbaka igen, glad och oberoende.

Känner mycket väl till det där med negativa känslor - negativa resultat till omgivningen.
Men ibland bara måste man, vilket jag kommer göra nu inom den närmsta stunden, ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela