Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Publicerad 2011-09-11 16:15:29 i livet i sverige,

Krampanfall, bastusäng, parasiter. Man kan väl säga att min helg mer eller mindre varit bortkastad.
Jag är nästan aldrig sjuk. Det här är första gången sen jag kom hem från Ghana och tro det eller ej,
men det känns lite unikt och märkvärdigt på någotvis.

Kroppen är matt och jaget är snett.
Men en sak som jag vill berätta och som fick lite av styrkan att infinna sig, var igårmorse.
Jag började plöstligt gråta bland alla mina snorpapper och i mitt lakan som helt hade korvat ihop sig.
Lyckotårar. Att så få ord på en mobilskärm kan göra så mycket.

"Ett sent tack. Bäst är du och jag uppskattar dig. På söndag sjunger jag för barnen och dig."

shagagraf.deviantart.com

Längtar efter att få se dig ikväll min vän.
Sittandes i min soffa, bland ännu mera ihopskrynliga papper, fast av en annan orsak.
Kärlek.

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2011-09-14 21:56:18

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela