Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Skattkista

Publicerad 2011-11-06 02:17:50 i livet i sverige,




- Jag har klippt mig och besöker en stad vars jag har inga rötter.
Min enda kontakt till denna värld av okända destinationer har jag inte
kännt mer än ett år, men min magkänsla är som fågelkvitter.

Jag ska prata mer med S om framtiden imorgon.
Och påtal om S, det finns en skatt.

Du är guld och jag kommer aldrig släppa dig.
Men det är någonting du kanske inte riktigt vet om, ännu.
Det finns en längtan till den dagen då vägar korsas tillslut.
Jag föreställer mig två blir en i en
ohindrad Legend melodi.
Lutandes tillbaka i höga, djupa fönster med ben tätt ihopslingrade.
Te servisen vid sidan om.

Dagarna känns ljusare och natterna blir varmare.
Och tillsammans är vi fast beslutna om att håna bort vinterhalvåret
och leva det liv, precis som bara vi vill, under vårt duntäcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela