Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

§

Publicerad 2011-11-22 00:44:04 i livet i sverige,

Invirad i en stickad filt sätter jag mig på balkongen ovanför.
Andas djupt in den kalla luften och låter en nytänd, färsk cigarett brinna vidare.
Så tyst.

Mörka fönster och sovande hus rymms längst med gatan ner. Gatulyktorna står
upplysta likt en landningsbana och det enda som hörs är ett flygplans don långt däruppe i natten.
Andas djupt och tar in. Rummet fylls av doften från färdigbrunna ljus och här är jag nu.
Mitt emellan dröm och verkliget.

Snart är det dags att hoppa utför och bredda min vingar på nytt.
Ett nytt kapitel med efterlängtade timmar.

Vi ses där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela