Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

----

Publicerad 2011-11-13 17:27:23 i livet i sverige,

Nu börjar saker närma sig och återigen skulle jag behöva mer tid.
Mer tid för att hitta lugnet i mig själv samtidigt som jag får alla bitar på plats, men det blir nog lättare sagt än gjort den här veckan. Jag får helt enkelt bara acceptera att det blir som det blir och bättre blir det inte när man försökt sitt bästa.

Tidningar, tv, funktionärer, sponsorer, medarbetare, artister, musikanter, konstnärer, detaljer och öv. resurser.
Så ser min vecka ut just nu. Fullt upp. Hoppas det ska gå precis som jag vill att det ska göra. Förbannat jävla bra!
Att det skulle bli så stort dessutom. Det är en häftig känsla!


Nervigt och underbart på samma gång.
Vi ses i Lidhult den 19/11 helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela