Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Sarpong Rubin

Publicerad 2011-05-01 18:14:49 i ghana 11',

6 april
Det lilla allvaret



Idag har jag låtit mina tårar buckla ihop pappret i detta block. Ibland bara slår det en, speciellt efter några timmars vistelse hos våra barn. Min fråga blir alltid densamma. Hur? Hur ska jag kunna åka ifrån?
Hur ska jag kunna lämna för en tid? Hur kommer denna prövning kännas?
När väl motorerna på flyget startar igång, vi börjar röra oss uppåt och tillbaka till den vardag vi är uppväxta i?



Bror Rubin och syster Georgina Sarpong

Småler för mig själv, jag är ändå tacksam för all tid. Skrattar åt mina tankar och försöker intala mig själv om att, än är det inte över här. Brukar gå. Hade lilla allvaret Rubin mestadels i mitt knä hela dagen idag. Kinderäggen delades ut och koncentrationen spred sig och var på hög nivå när alla delarna skulle byggas ihop.



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-05-01 19:32:19

Isabell du har fått vänner för livet i Ghana.

Postat av: Emi

Publicerad 2011-05-01 19:35:00

Hej min fina :) hur mår du vännen? jag saknar dig. inte så länge kvar nu tills du kommer hem va? längtar, förstår om inte du gör de dock. ser fantastiskt ut. Kärlek från din emilie <3

Postat av: mamma pia khalil

Publicerad 2011-05-07 10:49:25

ja då sitter jag här och gråter igen,så fint skrivet och fina bilder och text som rör i känslorna Tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela