Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Nyanlända gäster

Publicerad 2011-05-22 17:14:00 i ghana 11',

14 april
Flytt, sena nätter, projektbesök, regn och nyanlända gäster



Jag låter ingressen tala, mycket har hänt i veckan!
Vi har flyttat från Stadium tillbaka till Tanoso och det är såklart en historia i sig, men den ska jag inte berätta nu. Vi har fått besök! 4 slagna hjältar ligger bredvid mig och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort ikväll! Underbart. Anton, Amanda och Shayia är nu här. De kom under nattens timmar till Kumasi och vi omfamnade dem hårt i vimlet på Pampaso hållplatsen. Idag har de äntligen fått se omgivningen i dess ljus och möt Mary med barnen för första gången. Redan nu märker jag hur jag kanske kommer svika mina rutiner vad det gäller skrivandet, men jag gör det nog, trots allt, med gott samvete.








På PP idag:
Mary introducerade tvåltillverkningen
Vi ordnade och arrangerade en simpel fotostudio för barnen till vår blivande fadderverksamhet! Det känns och det är grymt roligt!

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela