Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

//

Publicerad 2011-05-31 06:44:06 i ghana 11',

18 maj

Jag är lite skadad.
Gråter i ena stunden, skrattar i den andra.
Dansar hejdlöst, sträcker mig efter en oändlig himmel och älskar livet samtidigt som jag sliter sönder mitt toviga hår och vänder upp/ner på en osynlig Jack Daniels.
Vilket jävla skämt.




23 maj


När jag som minst trodde det, så fick ändå veckan mig att flyga i en annan värld.
Bevarar det i mitt hjärta då ord inte är tillräckliga för att försöka utveckla i ett inlägg här.
Fyller ut med två foton från en av de mest speciella kvällar som etsat sig fast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela