Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Allt går

Publicerad 2011-05-31 05:40:00 i ghana 11',

11 maj

Jag är rädd på nytt.
Dessa känslor för mig fram och tillbaka som i en karusell.
Antar att jag är skadad, mer eller mindre.

Är rädd för framtiden samtidigt som den är efterlängtad och spännande.
Det är det där steget över tröskeln till det okända som tar emot.
Aldrig har hemma känts mer främmande som nu.



Jag hoppas kommande dagar kommer med bra inkomst och hälsa som ger mig möjligheten till att göra det jag vill i livet. Behöver gig, behöver någon som behöver mig som sidekick. Men en sak jag vet, är att om jag bara har viljan, så löser jag det. Envisheten.

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela