Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

27 år

Publicerad 2011-05-01 15:34:33 i ghana 11',

4 april
Måndagar här kommer aldrig liknas vid dem som man känt av innan

Ler när jag tänker tillbaka på helgen. Douglas födelsedag blev en lördag, grymmaste på länge. Kvällen bjöd först på en middag så god så jag knappt visste vad. Tror jag där och då lyckades drömma mig bort för stunden och försvann med smaklökarna.










Efter god mat och skratt kände vi alla att här kunde inte kvällen sluta. Våra steg bar därför ut i mörkret. Våra försök till att vifta in skjuts var till en början lång. En bil med flak susade snart förbi och vi skrattade gott åt våra försök till att få en önskvärd färd. Men plötsligt skulle föraren till flakbilen pressat ner bromsen och backat tillbaka för att hämta upp oss! Så där satt vi snart, uppe på flaket, omgivningen sprang förbi och vinden lekte runt oss, på väg till nästa destination. Vi hamnade tillslut på ett ställe som gav mig lite B&B vibbar. En bar, lågt i tak, skum belysning och några biljardbord stod på rad. Vi var ett härligt gäng obrounis och skulle dansa hela natten tills allt stängde och ägaren välte över borden.

Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela