Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Maschetas

Publicerad 2011-03-21 03:38:00 i ghana 11',

21 februari
Innan jag glömmer!



Smidigt och smart som jag inte får glömma inför varma dagar i Sverige.
Kort och gott, hälla vatten i plast/fryspåsar och ha med i frysbox. Mycket mer får plats. Samma gäller för kaffet, eftersom det också håller värmen mycket längre! Kalla mig skadad, eller gör er en tjänst och gör det samma. Nu är det dags, nu är det vi som styr kosan mot down town och för att inhandla våra gigantiska knivar inför hårda dagar på bygget. I takt med trummorna på skolgården, bredvid kontoret, marscherar vi ut och mot mainroad.


Våran vän på bygget. Fast mest önskar vi nog att han hade en skola att gå till.


Tacka vet jag ytterst funktionella plastpåsar!

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela