Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

v.25

Publicerad 2011-06-27 12:27:06 i livet i sverige,




Jag är nu tillbaka i skogarna där mina väskor fått bli uppackade sen 2 veckor.
Tillbaka till lugnet och en stor grön trädgård hemma i lilla byn Lidhult.
Med en varm kopp kaffe i min hand och något oväsentligt program rullandes på köks-tvn.
Jag har ingen aning om hur dagen framför mig blir, men det gör ingenting.

De 2 veckorna jag varit hemma har det varit allt annat än lugnt.
När jag tänker efter, plussar ihop, så har jag färdats ca 218 mil bara den senaste veckan.
Tåg, buss, bil. Datorn har i en del stunder varit mig trogen och jag har därför tagit upp den om
jag känt för att lätta mitt hjärta. Tänkte nu därför ta mig en titt tillbaka på det jag skrivit och se
vad jag får ut för summering utav det. Ses snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela