Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Gröna skogar och mörka sjöar

Publicerad 2011-06-16 20:05:51 i livet i sverige,

11 juni

Andra dagen i Sverige
Ljusa kvällar är nog något av det som jag saknat allra mest inser jag nu.

Dagen bjöd mig på en färd som fick mig att inse ännu mer hur vackert vårt avlånga land är.
Dessa skogar, solen i nacken och med vinden genom håret. Tack pappa, det gjorde min dag.
Väl hemma skulle snart en saknad filur stå vid dörren. Min fina vän Anton kom på besök.
Kvällens timmar susade fort förbi där vi satt utanför hemmet med filtar, tända marschaller och kalla öl. Pratade om livet, pratade om allt och inget. Lät ibland bara tystnaden tala och det var som en sten från hjärtat föll. Kommer aldrig kunna finna ord för min uppskattning, men du vet.








//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela