Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

STHLM

Publicerad 2011-07-29 17:15:49 i livet i sverige,

12 juli

Så som så många gånger förut blir det aldrig som man tror.
Och det är just därför jag ändå älskar det ännu mera idag och efter resan.
Efter en bra vecka hade jag sett framemot en alldeles helt oplanerad helg.
Men ett samtal kom och ändrade allt.

Fredagen blev snabba kast in till strawtown, kvällsbuffé på Skafferiet med
päronen och ett kort men fint återseende med André A. Allt innan jag gick med
raska steg bort till mitt tåg som skulle gå 23 mot Göteborg.

Skrivet på telefonen till mig själv.

"Att åka tåg sent framåt kvällen
och natten kan vara det vackraste
jag upplevt hemma i Sverige
hittills. Harmoni."


En bra herr vid namn J Santos mötte upp på centralen och följde mig fint mot Brunnsparken
innan bussen skulle ta mig ut till de andra och Kungälv. Som vanligt är det alldeles för kort
tid, men sommaren är inte slut ännu min vän. Vi kan hålla den vid liv så länge vi bara vill!

Några timmar senare, en tidig morgon och två bilar.
Sthlm was up next!
































//

More to come när motivation är lite högre igen!

Nu tar vi fredag.
Värme.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-06 17:08:55

fan va snygga leggings! var har du köpt dom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela