Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

så nära men så långt bort

Publicerad 2011-01-04 19:59:00 i ghana 11',

glömde berätta om nyår här häromdagen, men den behöver nog
ingen närmare presentation. vi avslutade helt enkelt året på bästa sätt
och inledde det nya likadant. efter några timmars sömn igen så firade vi
även den 1 januari och gjorde den till årets bästa första festdag.
kort och gott fick det datumet en hög standard att leva upp till nu i
efterhand. härligt! väntar med spänning på att få se alla foton och
även dela med mig utav dem själv.



finns så mycket jag vill dela med mig utav när jag tänker efter.
tankarna dansar runt.
..det främst hur stolt och glad jag är över vårat projekt. oyeghana.blogg.se
där är det miljoner bra idérikedomar som det cirkuleras kring. ett helt nytt liv.
..det är en längtan efter london och pauline med svägerskan och bror den 26.
..att bl.a få göra upp en liten årskrönika från året som gått. samla ihop alla foton och
utgöra ett kollage för varje månad. vore något. kanske ska börja med det nu.
..har så mycket jag vill göra nu samtidigt som jag kanske bör acceptera att man
inte kan göra allt på en och samma gång. man får ta en sak i taget helt enkelt.
..annars njuter jag bara av att få sitta här i linnéas soffa, dricka en kopp och bara vara.
hoppar på tåget hem igen framåt helgen då vi pratat och blivit intervjuade för
kungälvsposten. hem och hämta ut ett nytt pass, se över saker och dona med
det som kan komma att vara användbart från hemmaplan till resan.



en tjej från början på 10' som vågade och valde att se framåt, och som lyckades
göra framsteg trots motgångar. det tackar jag henne för.

CAN I KICK IT? YES I CAN!

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela