Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

kneg

Publicerad 2011-01-12 18:27:00 i ghana 11',

mycket gött kneg och don idag.
värdefulla mejl och kontakter, anteckningar och planering.
det är en del utav vardagen nu. min penna är ett med kalendern
och jag har äntligen lagt upp en bra plan för egen del.
stannar i småland denna helg för att sedan åka tillbaka till göteborg för mer kneg,
i början på nästa vecka, hopefully.

då stannar jag där fram tills vi styr kosan mot london den 26,
förutom att jag då kommer bege mig hemåt till halmstad och petra igen
över helgen den 22, samt beroende på kontakten och datum för nya intervjuer
med tidningar som kommer hållas vid i hemtrakterna.

my head keeps spinning, men i rätt riktning!





Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela