Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

It's a sin

Publicerad 2011-01-20 19:06:00 i ghana 11',

sådär, då får vi se om jag kräks inom en halvtimma eller ej. roligt.
har aldrig förr varit nervös för att svälja diverse receptbelagda mediciner.
dom har ioförsig inte varit många, men har inte iallafall de få gånger reagerat
och blivit utsatt för biverkningar. men nu pirrar det i buken, närmare bestämt:
lariam, malaria profylax. hoppas jag inte är 1/20 som läkaren sa.

gårdagens intervjuer blev mer än lyckade. hallandsposten puttrade vänligt
ut till lilla lidhult och vi bjöd på morotskaka och kaffe som kompensation.
isabel som reportern hette stannade en timma och vi var mycket nöjda med
allt vi la fram. sedan var det bara att hoppa in i bilen med all packning för att
göra nästa stopp i ljungby, för ytterligare en intervju med lokaltidningen.
britt-louise, vilken klippa!

nåväl, ringde ett samtal till infektionsmottagningen återigen i halmstad
och beslutade att jag istället gör en koll för mina sprutor här imorgon.
gunilla, en annan klippa! påsåvis får vi mer tid för att knega på projektet
och som en bonus missar man inte Linnéak Co spelning på malt & humle.
big support för sina kamrater fullt ut, klart. satt stolt på första parkett igår
i robins cribb. med en liten tår i ögat och med en grogg i den ena handen
så jag fick ta del av magiska toner från gänget.
så, nu är jag här, hemma, igen. in the kingriver.



redan börjat träda i kraft?

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela