Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

i en skog

Publicerad 2011-01-10 21:16:00 i ghana 11',

tillbaka i småland. tillbaka med tusen ting surrandes innanför pannbenet och det är inte riktigt uppskattat just nu då en del utav tingen egentligen är totalt orelevanta för stunden och ger mig dålig energi. önskar att ordspråket "ta EN sak i taget" hade kunnat infinna sig nu. klart att jag blir extra sur också eftersom jag innan idag fick puttra i bilen 9 onödiga mil då jag aldrig fick ut mitt pass. är fast besluten om att måndagar är den nya tidens söndagar. japp, så är det nog.





gårdagen och dess hemfärd blev ett faktum. tacka vet jag solen som jag tillslut
fick se en skymt utav iallafall. snart ses vi igen.

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela