Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

hög femma

Publicerad 2011-01-07 09:53:00 i ghana 11',

vaknade till, öppnade mina ögon och lyssnade. melissa horns ljuva stämma
som jag lyckades somna till, blir nu ett med soluppgången. gick sakta upp för att inte
väcka shayia brevid min sida. har aldrig hört en kaffekokare puttra så envist som nu.
och du lyckas fortfarande att etsa dig fast i mitt minne.




jämfört med veckans alla tidigare dar så lyckades jag nu
komma upp i bra tid inför vad som ska komma skall.
vi är nämligen 3 som ska sätta oss på ett fik och dela med oss utav våra
olika perspektiv med allt där till. jag, linnéa och en kvinna från kungälvsposten.
thrill me!

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela