Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

DÄR GÅR VI LÅNGT OCH BENEN BÄR

Publicerad 2011-01-17 17:23:00 i livet i sverige,

de senaste dygnen har jag:
diggat på local jam vol 2.0
tittat på premiären utav solsidan
varit ett med nätterna
sovit alldeles för länge
varit förvirrad
jagat vaccinationskliniker
sett över mina kläder
gråtit
varit överväldigad
och tacksam
älskat serien upp till kamp
börjat packa
slutat packa
tänkt på fina människor
saknat fina människor
träffat fina människor
räknat mynt
hängt i rotorp
skådat ett nytt ställe uppe på kärleken
där jag vet att jag definitivt kommer hänga i sommar
haft business för mig på tradera
haft givande samtal
samlat på mig mer värdefull info inför resan
ätit goda middagar
redigerat
raderat
redigerat igen
pillat med det som har med titeln att göra ettogonblickbara.blogspot.com
funderat på hur jag ska få ihop allt
slagit mig själv på kinderna
försökt lära mig
försökt ta en sak i taget
undrat vad du gör



Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela