Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Som ett nytt kapitel i vara liv

Publicerad 2011-02-13 18:52:00 i ghana 11',

antligen! det verkar trots allt som att internetuppkopplingen ar relativt pa min sida nu. sa, har ar vi, med en flakt i ryggen som envist snurrar vidare. utanfor kontoret dar vi sitter ser jorden ut som lava och kvallssolen lika rod som gardagens branna ala isabell. den heta ytan pa huden har dock lagt sig for stunden nu, sa det ar himla skont.

jag onskar verkligen jag hade kunnat kasta fram ord nu, ord som sammanfattar de timmar som gatt i vart nya liv har, men det ar svart da jag ser nya saker hela tiden och intrycken blir fler och fler. vi flyttar ut till var by imorgon. lugnet darute som vi fick uppleva igar, kommer med storsta sakerhet fa mig att landa, fatta tag i pennan samt fa mig att reflektera over allt som hant hittills. da ar det bara vi, var nya familj, mama, barnen och bygget som galler. inget storstadsliv. det ar vi i det.

jag njuter varje sekund har fast jag inte riktigt forstar det sjalv, att vi faktiskt ar har nu. satter punkt har. nu ar himmelen inte lika rod langre. solen gar nog ner om en stund. jag och linnea ska nog snart ga och haffa oss lite mat. undrar vad vi testar for gott idag?
all bless, karlek och medaase (tack).

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela