Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Nya kapitel

Publicerad 2011-08-31 14:26:28 i livet i sverige,

18082011


Av: Isabell Eriksson
Till: Jag vet inte, men uppenbarligen till mig själv, som en del av min terapi.







Finally.
Ibland går tiden alldeles för fort för att man ska hinna med. Jag har länge tänkt på att ta upp mitt skrivande.
Jag har istället kameran låtit få stå för de stunder som på ett eller annat vis vilar i minnet. Det är nu sent på kvällen och aftonrodnanden ligger fint över västkusten, Halmstad. Jag får denna gång kämpa med pennan då
jag sitter i bilen vars förare är min mor.

Från en stad till en annan.
Och jag ska bära med dig min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela