Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Du vet vem och vad jag menar

Publicerad 2011-08-08 22:37:44 i livet i sverige,

Isabell! Jag vet att du tycker det känns rätt tragerkomiskt nu, men kom igen, vi tar om det igen.
Ta aldrig någon förgivet. Du vet bättre än så. Du har varit där förut.
Personen är inte värd din tankekraft just nu. Den var kanske det en gång i tiden, men så gjordes val däremellan och du blev ensam kvar. Men jag vet att du var stark, med eller utan ord fick du ändå mycket sagt och visade klart vad som inte gällde i din verklighet.

Du vet bättre än så, så vet du vad jag tycker nu? Att vi skrattar högt en stund till, kör sedan på som vanligt och putsar väck skiten från axlarna. För så som många gånger förut, vet jag en sak, och det är;
Du är grym. Och jag älskar dig. Glöm aldrig det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela