Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Jag vaknar inte

Publicerad 2011-04-06 19:23:24 i ghana 11',

10 mars
Några timmar senare






Min position är som ett kryss i sängen och mina händer får klä i nya blåsor. Min hud återigen röd och kroppen fylld med välbehövd vätska. Idag fick vi utöva mascheteriet väl vill jag lova. Uppifrån blocken och ner, 20 meter, slog vi ner och rensade marken från växterna, från grunden, till högar. Pressen var hård under den heta solen. Utmattade fick vi ta en del stopp från arbetet för sitta i skuggan en stund. Sen körde vi vidare igen. Byggde på ett skapande. Ibland är det svårt att förknippa sig själv med dessa fotografier. Att det är jag på bilderna. Att jag gör det här. Men för varje gång jag nyper mig själv i armen så lyckas jag ändå inte vakna ur min dröm. Det är mäktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela