Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

inget annat än cosy

Publicerad 2010-09-18 14:41:28 i

har lindat in mig i en filt med en god kopp kaffe och sitter ut med fönstret.
jag blir mer och mer som en ny människa trots regnet som utanför faller fortare
än förr. njuter utav ljudet som envist smattrar mot taket.

melissa horn finner sig i bakgrunden och nybakad äppelpaj står på tur.
livet känns bra idag. och lördagen, den blir bättre.
ska nämligen få ha kvalitetstid med en från förr som jag mer eller mindre
kallat för min syster många gånger. jag är väldigt glad och ivrig inför detta!


ganska många dagar och timmar sedan!

under gårdagen hade jag inte planerat annat än att bara få landa på
hemmaplan efter en intensiv vecka med arbete och studier. men efter
att ha tagit emot ett fort samtal så stod sedan ett helt underbart och
saknat finbesök och väntade i min hall.
tack för en fredag av guld sugar! ses snart igen.



Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela