Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

where do we go

Publicerad 2010-10-05 11:07:38 i

hjärnan säger en sak, hjärtat en annan.
de båda utgör helt enkelt inte ett bra samarbete idag.
man kanske borde ta ledigt en dag nu i veckan. få lite fokus på saker och ting.
måndagsmötet bjöd på några glas vitt och skratt igår även fast jag fick bege
mig relativt tidigt. vi beslutade om att vi eventuellt ska styra kosan mot stockholm i helgen.
10 år sen jag rörde mig där sist. frågan är bara om det är rätt timing!
där har vi det igen! förnuft vs känsla.





blogglivet. någon som läser om mina tankar kring bekymmer, tristess,
arbete och drömmar fortfarande? *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela