Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

det

Publicerad 2010-10-31 21:53:33 i


jag vill inte lära känna dig på nytt.
jag har fortfarande ingenting att säga dig.
du bleknade bort på fotot innan det ens hann framkallas.
du kommer aldrig kunna nå mig längre än vad du en gång gjorde.
jag har klarat mig i livet hittills och är relativt lycklig med den tillvaron jag lever i
nu så ser inte direkt vilken funktion du skulle kunna lyckas fylla i det stora hela
längre, med ett glatt tack som avslut.


men det jag faktiskt vill, är att en dag få känna och uppleva det som ni får ta del av.
och en dag står det och förhoppningvis väntar på mig runt hörnet,
men tills dess måste jag iväg. iväg och se en ny värld. och jag vet
att det blir väldigt snart.


jag läser på http://leloveimage.blogspot.com/ och söndagslistan på
spotify går på repeat. ensamheten är ett faktum för stunden, men denna
gången ser jag alla möjligheter framför mig, den gör mig bara starkare.


I keep dancing on my own. tack.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-01 16:45:33

kör hårt babe! ensam är stark.

Postat av: Leo

Publicerad 2010-11-06 17:45:24

...fint skrevet:] inspirerende.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela