Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

no good

Publicerad 2010-10-25 22:38:41 i

idag är första gången på riktigt länge jag har kännt den svåra ångesten komma krypande.
det blir kallare och mörkare. det är ingen idé att låtsas längre. min anställning
är fram tills jul. efter det, var är jag då? just nu behöver jag någon som bara säger
åt mig vad jag ska jag göra, för jag kan inte se klart förtillfället.
jag vet bara en två saker.

och det är att jag antingen flyttar, lär, lever på nytt och eget sätt,
eller att jag har någon att resa iväg med. långt bort.
göra det som förhoppningsvis kommer få mig att andas bättre.

alla ni, med vänlig hälsning, pick up the phone and answer.

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2010-10-26 00:04:20

Denna någon är jag. Min plikt kallar.



Någon aka jag säger till dig att komma ner och möta mig. Berika ditt liv på en annan kontinent. Byt ut slaskiga mörka dagar mot färgglada inspirerande möten och fyll dig med minnen och erfarenheter att ha med dig sen, sen när du måste vara kvar här, för måste, det behöver du inte nu.

Livet är här och nu. Lev det med mig.

(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela