Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

jobbsökaren

Publicerad 2010-10-10 17:20:12 i



spenderade gårdagen med lugn. läste och beggrundade nya skrifter, hängde på ställen som
gatukonst.se samt kulturföreningssajter, drack några glas vitt, lät ljuva toner strömma ut ur
mina högtalare, jag tog in och tog ut. jag pratade med människor som befann sig runt andra
sidan jorden, även där tog jag in, gav och lärde mig något.

det skrämmer mig att jag inte kan sätta fingret på vilket datum som jag spenderade en
lördagsafton i denna form av lugn harmoni. kändes nämligen helt underbart få vakna
upp tidigt imorse, ta vara på dagen och leva med livet!


innan i veckan hoppade jag på en buss till strawtown. bara jag och en väska med
post-it affischer. jag hade inte mycket tid på mig, så jag fick inte upp allt som jag velat.
tips på allmäna anslagstavlor, (var som helst!) är jäkligt uppskattat! tråkigt bara att man
inte ens får vara lite rebellisk och häftig genom att göra sig synlig på lyktstolpar, elskåp,
alla typer utav väggar m.m då mitt projekt hänvisar direkt till mig!
som sagt, alla förslag! välmött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela