Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

snart helg

Publicerad 2010-11-11 12:23:50 i

jag är dyng-pepp. men jag har mycket att stå i till helgen.
den kommer bli så fantastiskt bra. känner det på mig.
kortfattat: jag, anna, tåg, öl, göteborg, maskerad, b-day gajell, gå loss.


det som är minus är att det inte finns tillräckligt med bemanning på olika arbetsområden
där jag befinner mig. idag ser man t.ex mig springa runt på caféet som inte är min korrekta
huvuduppgift. men jag tar det, eftersom jag faktiskt just nu har tid och vill när ingen annan kan.
men det är fortfarande dåligt med organiseringen. vet inte hur många gånger jag har sagt att
det inte går att ta en för given nu det senaste månaderna. i början kändes det såklart tungt att säga ifrån, men man lär sig. tur att det är rätt lugnt på den fronten med de projekt som jag egentligen arbetar för just nu. vi pratar marknadsföring, skrivande, fotande, logistik, handledning, grafiskt arbete och information. där går det alltid upp och ner, dag för dag.
vad hade ni annars gjort? det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela