Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

my home vill

Publicerad 2010-11-20 15:30:25 i

nu när jag tänker på det, så hade jag likväl kunnat befinna mig en bit
ovanför örebronx på ett internat med endast män, plus anna och sara då förstås,
jag hade kunnat vara dyngpackad redan nu eftersom ett gött gäng lidhultare från
kalmar (företaget) inatt åkte till tyskland och är snart tillbaka igen, jag hade kunnat
varit äckligt bakis med tanke på det bdaypartey som eventuellt andy skulle styra
upp för hans big 25 denna helg, men så blev det inte. istället är jag hemma.
insnöad i de djupaste skogarna, och mår, faktiskt bättre än vad jag brukar här.
det är här jag bor, det är här jag kommer ifrån.










den här är så vacker att den får mig att gråta för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela