Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

live long

Publicerad 2010-03-05 14:06:00 i

it's friday, i'm in love. nog inte ensam om denna dagens sanning.
vädret har sympatiserat med mitt hjärta hela veckan som gått och
vi är helt enkelt på väg mot rätt håll gott folk.

gårdagen spenderades på bortglömda ställen. gallberget är ett sådant.
för där stod vi, högt över staden och fick ta del utav denna sköna vy och jag fattade
inte hur jag kunnat låta det gå så lång tid innan jag stod där igen. man blir lite som en
ny människa när man befinner sig däruppe. tänk då så fint det kommer vara där när
det blir lite varmare. med några bärs, bandare och härligt umgänge högt över strawtown.
avrundade den härliga dagen med fröken wikström över några glas vitt på aftonen.
den skönaste göteborgaren there is.

helgen kommer spenderas hemma och förhoppningsvis i kungälv.
SAKNAR DET FAMILJÄRA KOLLEKTIVET. SAYONARA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela