Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

And This Is For...

Publicerad 2010-03-18 20:22:58 i

livet är bra komplicerat.
min farfar skulle fyllt 80 år idag, pappas operation är framflyttad ytterligare 14 dagar till,
och min vän andreas har fått ytterligare besked, men även denna gång, utan framgång.
om jag hade kunnat, hade jag tagit en del utav den tunga bördan du bär, och lagt på
mina egna axlar. allt som du behöver, för att en vacker dag kunna ta första steget ut...
som den friska 23-åriga kille du egentligen borde varit fram tills nu.
utan den cancer som så vemodigt förbannar dig inombords.
forsätt kämpa min vän. vi kommer aldrig sluta tro på dig.




shagagraf.deviantart.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela