Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

010310

Publicerad 2010-03-01 14:26:40 i

även om jag låg och vred mig 6 timmar inatt, även om min hals känns knullad,
(förmodligen pga oss skrikandes/dansandes igår i soffan framför os) även om det snöar
på nytt så ÄR denna dagen bra. jag är 4000 spänn rikare på kontot, jag har kommit på
nya kreativa idéer och kontaktat en snubbe från helsingborg för ett litet roligt inköp.
och som pricken över i:et var första låten på spotify bruce med my city of ruins.
och självklart så har man nu en underbar bror att vänta hem på eftermiddagarna.
ny vecka, nya möjligheter. JAG ÄR HELT ENKELT MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela