Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

det hugger i min själ

Publicerad 2010-07-14 10:05:00 i

nu får du äntligen sova gott efter en lång kamp min vän.
ögonen hinner tåras lika fort som jag skriver och börjar tänka på dig.
jag vet att jag inte är ensam. du har påverkat oss alla under lång tid.

och jag vet att du har det bra nu, att du inte behöver lida mer.
jag ska vara stark och försöka ta hand om alla hjärtan så gott det går.

kommer aldrig glömma den trygga kramen du gav mig för några veckor sedan.
så varm. så saknad. hoppas på mängder till när vi ses igen!





alex 25 årsfest och på min student. aldrig sett en man uppskatta livet då så som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela