Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

2010

Publicerad 2010-01-11 11:03:37 i

senast jag skrev här var dagen innan vi for upp till norrköping.
och bara på en vecka känns det som att en evighet med alla typer av känslor
har passerat och jag har upptäckt nya sidor hos mig själv på både gott och ont.
jag har varit lycklig samtidigt som jag levt i en ovisshet. men huvudsaken är
att jag känner att jag lever bättre just nu. förra veckan blev inte som planerad.
en vecka med ständigt alkoholintag. NU, är det långa promenader och ett
försök att ställa sig vid spisen och tillaga nyttig mat som gäller. Eh.

att få tillbaka min kämparglöd har kommit en bit på vägen iallafall, lovar.
nu har jag skrivit upp en lista innehållande 8 punkter som bland annat skall
ske idag, men nog mest inför mitten av veckan.
annars ska jag bara vänta på mina efterlängtade samtal från förvaltare..

VIVA LA IZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela