Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

WALKING ON THE MOON

Publicerad 2010-02-07 19:28:25 i



sitter och skrattar för mig själv när jag kom och tänka på hur min fredag egentligen
blev. från att ha suttit här och nördat lite halväcklig i morgonrock till 20 minuters
helvetesstress för att verkligen komma någon vart, så var jag plötsligt i växjö
med fröken axelsson. jag kan nog inte undvika att älska det ändå. kvällen blev
fulländad och deluxe var helt enkelt the place to be för våran del.

kom för sent hem till lidhult igår och bakfyllan från helvetet gjorde sig ständigt påminnd.
(och som även är tillbaka idag igen) fick inte riktigt tid för att rehaba mig själv, det var
bara att släpa benen vidare till jack och dricka öl fram till småtimmarna..
jag sov till 17.20 denna söndag. grattis till mig.. hehe.

så NU ska jag ta mig tid att äta, skita, duscha. AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela