Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

magnetic city

Publicerad 2010-02-28 16:19:30 i

fredagen blev några fler glas vitt än jag trodde. men ack så trevligt på garaget.
bilder kommer upp så småningom. håll ut!

under gårdagen var planen att jag egentligen skulle fara upp till trollhättan
för tattoo meltdown. för vem vill inte supporta B.F.T samt spana lite? dock fick
jag aldrig möjligheten. kommer fler tåg helt enkelt. vi hade ändå mysigt här hemma
även om vi inte kom iväg med bilen förrens midnatt. blev några varv i stan för att kolla läget.
för att helt enkelt få våran dagliga dos av civilisation, om man säger så.

här kommer en dagens innan jag sticker iväg för en liten söndagstur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela