Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

lisa ekdahl

Publicerad 2010-02-26 13:47:56 i photo,

eller varför inte melissa horn. all-time kvinnor.
sitter här och ler för mig själv. jag och mamma brevväxlar små söta ting.
fast på mailen såklart. precis varit ute och plåtat snön som jag lovat sen
innan. tänkte att det var på tiden nu när det smälter som mest. kommer
nog slå en som mest i sommar. då kanske man inser hur mycket det varit.
fast nu längtar jag mest tills mina brudar kommer hit senare.





*fina vinterhyn*

Kommentarer

Postat av: milie

Publicerad 2010-02-26 15:57:54

ee va jag e inte bjuden!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-26 17:31:06

haha, lägg av.. du får komma hit när du vill, men det är nog inte så lätt idag med tanke på att du jobbar? du är för pyttig på telefon nu när jag ringer även.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela