Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

free fallin

Publicerad 2010-02-14 15:58:25 i

go middag! ännu en gårdag på västkusten. hämtade upp en sliten linkan
på centralstationen. under veckan som varit så har han nämligen slirat runt
uppe i åre. vi tog en fika på morfars. chailatte och skvaller är bland det bästa
som finns! sedan hookade vi upp med de andra hos alex återigen och stannade
till småtimmarna. och helgen har resulterat en HEL NYKTER helg. och det känns riktigt bra.

en annan komisk grej. vi körde hem runt halv 4 snåret. först såg vi sundströms bil
vid macken i början på simlångsdalen. hade inte en tanke på att stanna. körde vidare
och ser sedan en annan liten mörk filur en bit utanför byn. tänkte "sätt på dig reflexer pojk!
men.... det är väl jack?" emma "nej... eller?" "vänd om.." och visst var det. vilken tur.
han hade tagit beslutet att GÅ hem till lidhult efter att kära robin fyllt 12 diesel i
en bensinbil. grattis. vilken TUR att vi sket i att ta 25an hem. skrattade hela resan hem.
och stötte även på hiep. mycket trevligt. ALLT kan hända.

ikväll har jag en överraskning till den bästa kvinnan i mitt liv.
men den kan jag inte uttala mig om här... än. förutom att vi inte
kommer att befinna oss i lilla lidhult.




Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-14 23:13:20

Tack för en lovely dag min vän! de va precis va jag behövde! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela