Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

ett virus

Publicerad 2010-02-09 23:05:48 i

isabell eriksson = white trash.
jag liknar en dam som rökt ett paket om dagen i 40 år.
håret är i form av en hockeyfrilla och kroppen badar i svett. känner mig på hugget.
verkligen. det är INTE rätt tidpunkt för detta moment just nu. för, det slog mig som mest idag:
(vilket egentligen var som mest aktuellt för en vecka sen)
ATT JAG BÅDE HAR KLIPPT MIG OCH SKAFFAT ETT JOBB!
det känns fortfarande overkligt dock.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-02-10 16:51:12

åhh iz! vad kul för dig! vad är det för jobb?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela